Pagina's

donderdag 9 februari 2012

Vraag het madam V voor al uw dierenreadings


Madam V is zeer ervaren met de glazen bol voor al uw readings. Voor allerhande  therapieën met name het paard bent u bij haar aan het goede adres. Maar ook andere diersoorten is geen probleem.



Stel de vragen gerust, no cure no pay. Onze glazen bol, beschikbaar voor de sub-astrale reading is ontworpen in 1890, door een zeer bekwaam glasblazer en is van het fijnste kristal, daarin opgenomen is een een aantal symbolen in goud, zilver en brons uit de nalatenschap van de stichters van onze orde. Daardoor zijn wij ook zeker van een directe en zeer optimale verbinding met de spirituele wereld, de kracht van onze voorvaders en voormoeders voorzien daardoor een volledig storingsveldvrije energiebalans, waarlangs wij met elk dier direct kunnen communiceren. geïmporteerde dieren zijn geen bezwaar, daar onder onze deskundige medewerkers een tolk/vertaler voor handen is. Verder beschikken wij over een uniek stel kaarten, plus een zeer oud speciaal op verzoek van een der oudsten van onze orde, op klassieke wijze handgesmeed en ingelegd met 3 robijnen apparaat. Dit vaste onderdeel van onze uitrusting mag echter niet hardop bij naam uitgesproken worden of afgebeeld op straffe van verwijdering uit de orde. Beide benodigdheden zijn echter het kenteken van een volwaardig lid van onze orde. Dit kan slechts verkregen worden via directe doorgifte van een overgegaan ordelid op zijn zoon of dochter, echter er mag geen schending , nog onderbreking zijn van de mannelijke of vrouwelijke lijn. Kan dit niet voorzien worden in directe afstamming, dan mag dit per testament overgedragen worden, aan een andere verwant, mits er goedkeuring bestaat van de raad van oudsten. Ondanks dat we u geen voorbeeld kunnen tonen, kunnen wij verzekeren dat dit zeer nauwkeurige instrumenten zijn, die door hun jarenlange inzet zich uitmuntend bewezen hebben. Ook de reacties van de onderzochte dieren zijn uiterst positief. Uiteraard hebben alle ordeleden vrij toegang tot de uitgebreide bibliotheek met daarin zeer oude meesterwerken vol methoden en middelen, nog steeds door hun onvolprezen werking geschikt voor de huidige tijd en reeds afdoende bewezen in eeuwen.

26 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Mijn pony is van ijsland en ik zou heel graag een rading hebben omdat hij heel erge jeuk heeft aan zijn billen en niemand weet hoe het komt,ook de dierenarts snapt er niks van en die is ook heel duur, mijn moeder wil dus niet teveel betalen, dus als jullie het dan weer goed kunnen maken, heel graag.
    liefs, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste bianca,

    Vanwege de herkomst van je pony, IJsland, hebben we voor de vertaling alvast contact opgenomen met onze zusterorganisatie op IJsland, deze kan rechtstreeks je pony vragen hoe hij aan de jeuk komt en zal dan wat er vertelt wordt voor ons vertalen in het Italiaans, gelukkig heeft een van onze ordeleden een Italiaans/Siciliaanse afstamming en kan dit dus verder zonder teveel oponthoud plaatsvinden. Helaas kunnen we door de noodzakelijke tussenkomst van de zusterorde, hiervoor slechts de sub-astrale reading inzetten. Vanwege het tijdsverschil zal de reading ongeveer rond 22.00 uur plaatselijke tijd beginnen, uiteraard moet de pony dan wel met zijn hoofd direct op de maan gesteld staan, voor de beste ontvangst. We sluiten dan ook mooi aan op de andere wereld, waar de beste openstellingsuren vanaf 24.00 uur begint. Het antwoord kunnen we dan morgenochtend vanaf 5 uur verwachten.


    kun je nog wel even laten weten hoe je pony heet, zodat we kunnen controleren of we de juiste pony in contact hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste,
      Omdat het niet legaal is wil ik graag anoniem blijven.
      Graag en reading over ons krokodil die al tijden behoorlijk sip kijkt.
      We vermoeden dat hij een ziekte heeft, hoewel hij alles heeft wat een krokodil zich maar kan wensen.
      Ons krokodil komt waarschijnlijk uit Afrika, ik hoop dat uw orde daar ook zit.
      Ons dierenarts wil hem niet komen onderzoeken,wij zijn inmiddels radeloos.
      Ik ben bij u terecht gekomen na wat zoekacties en hoop dat u kan helpen.

      Verwijderen
  3. Gelukkig viel het mee deze krokodil te traceren, zoveel wonen er in Nederland niet in de badkamer en spreken ook Zuid Afrikaans. We hebben er maar een spoedreading van gemaakt.
    De krokodil is verdrietig en huilt krokodillentranen. Hij vertelt me “voor ek dood gaan sou ek nog so graag 'n mals gazelletje wil eet. Bas sou jy die musiek van schnappie die klein krokodil uit kan, ek voel daar steeds eenzamer deur.”
    Wij zouden voor u kunnen een astrale transplantatie kunnen verzorgen naar het thuisland. Natuurlijk is het wel van groot belang dat u dan de hele nacht omringd door 3 maagden op een sjamanentrommel speelt. Deze trommel die speciaal door onze zusterorganisatie uit het tropisch regenwoud vervaardigd is en waarin natuurlijk geen tropisch hard hout in is verwerkt. Voor een afspraak en onze tarieven kunt u ons een persoonlijke mail sturen.
    We hopen dat het voor de krokodil niet te laat is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste madam V,
      Bedankt voor het antwoord van uw orde.
      Het liedje van "snappie die kleine krokodil" zal ik uit zetten, ik dacht dat hij dat wel leuk vond.

      Toch heb ik nog wat problemen.

      Na het doorlezen ben ik even naar de slager in het dorp gegaan.
      Een gazelletje had hij niet, kon hij ook niet aan komen.
      Ook in de stad is dit niet te verkrijgen.

      Na enig zoeken bleek ook de sjamaantrommel niet te vinden, maar ik blijf speuren op marktplaats.nl

      Ow...nog een vraagje... gezien we in een klein dorp wonen is het vinden van 3 echte maagden ook een probleem... heeft u daar een tip voor?

      Verwijderen
    2. Beste
      U heeft ons kennelijk verkeerd begrepen waar het de astrale transplantie naar het betreffende thuisland aangaat. Speciaal voor die astrale transplantatie is door onze zuster-orde uit het Tropisch regenwoud de betreffende trommel ontwikkeld en deze zijn dan ook niet op marktplaats te vinden, als je eenmaal onze sjamanentrommel hebt dan is dat voor het leven, deze trommel kan niet overgaan van de ene naar de andere eigenaar omdat deze dan zijn magische inwijdingkrachten verliest, deze trommels worden speciaal op maat gemaakt en past dus heel specifiek bij de betreffende gebruiker en is dus zeer persoonlijk. Uiteraard kunt u de trommel wel bij ons afnemen, de prijsopgave zullen we u per privé-mail toesturen.
      Ook over de 3 maagden heeft u ons verkeerd begrepen, het is van toepassing op mensen die geboren zijn van 23 augustus tot en met 22 september.
      Door de astrale transplantatie kan uw krokodil dus zelf op jacht gaan naar een gazelle jong in het thuisland.

      Verwijderen
    3. Beste madam V
      Inderdaad had ik u blijkbaar verkeerd begrepen.
      Gelukkig zie ik nu uw bericht want ik had al bijna rare dingen uitgehaald om aan die maagden te komen.
      De koektrommel van mijn overgroot oma werkte ook al niet, dus was de wanhoop nabij.
      Ik had wel wat gezelschap voor hem gevonden in de hoop dat het dan beter met hem gaat.
      Misschien kan hij zich daar mee vermaken
      http://i55.tinypic.com/2v2jvjt.jpg

      Maar we zijn er inmiddels ook achter waarom mijn krokie zo vreemd uit zijn oogjes keek.
      Hij had wat verkeerds gegeten en na er een enorme bende van te hebben gemaakt blijkt hij daar nu van verlost te zijn
      http://oi55.tinypic.com/2d6mmnm.jpg
      We hopen dat het nu wat beter met hem zal gaan.
      Ik wil u en uw afrikaanse orde toch bedanken voor de deskundige adviezen en zal u aanbevelen bij andere
      Groeten

      Verwijderen
  4. Hallo,

    de naam van me pony is wel heel moeilijk, hij heet Brunskjoltur Fress.

    heel lief dat het mag!
    daag, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Madam,
    Mijn paardje heeft door een voor mij onbekende reden last van rugpijn ,,,,heeft u hier een verklaring voor....ik stuur een foto mee.
    http://www.theequinest.com/images/horse-photoshop-25.jpg

    gr,Petra de Zus van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Petra, na het zien van de foto denk ik dat dit paard een afstammeling is van ros Beiaard, deze paarden zijn eigenlijk enorm sterk en kunnen 4 heemskinderen tegelijk dragen, juist door de bouw van hun rug. Dit verhaal is ook mond op mond overgeleverd door onze voorouders en zelfs wikipidia schrijft er over omdat het onverhoopt toch is uitgelekt.http://nl.wikipedia.org/wiki/Vier_Heemskinderen
    Deze verrader is in vroeger tijden natuurlijk gevierendeeld gebakken en gestoofd.
    Maak u geen zorgen om dit paard, maar ik vermoed wel dat ie wat houterig loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve madam,
      Onze hond heeft een ietwat vreemde bouw gekregen.
      We vragen ons af of dit met zijn voedingspatroon te maken kan hebben,de kinderen voerden hem als pup namelijk regelmatig een banaantje,en daar is hij nu nog steeds dol op.
      Verder vertoond hij nog meer afwijkend gedrag,hij klimt liever in bomen,dan dat hij er tegenaan plast.
      Zou hij een identiteids crisis kunnen hebben.
      Een foto van de patient stuur ik mee.

      http://5.media.hyves-static.net/855692700/6/LZeI/0/img855692700.jpeg

      vr.gr,Peter de Broer van

      Verwijderen
    2. Geachte Peter
      De klachten zijn zeer zeker te wijten aan het dieet, maar niet getreurd ook hiervoor kunnen wij u van dienst zijn, de banaan is uiteraard niet geschikt als hondenvoeder, ook bevat het veel te veel kaliumstof, wat er via spierspanning voor zorgt dat de poten naar buiten gericht worden.

      Hiervoor raden wij u aan onze magnesiumvrijmaker te bestellen. U kunt iedere willekeurige magnesiumhoudende verbinding aanschaffen en deze thuis op uw gemak via de vrijmaker splitsen tot een zeer effectvol poeder. Deze vrijgemaakte magnesium heeft beduidend meer effect dan welke andere op de markt aangeboden soort. Uw uitgave zal snel terug verdiend zijn, u kunt immers de goedkoopste aanschaffen.

      Per gegeten banaan zal er minimaal een dosis van de vrijgemaakte magnesium moeten worden verstrekt, om negatieve belading te voorkomen, moet dit dus tussen 4 uur na zonsondergang en 4 uur voor zonsopgang, in de buitenlucht. Hoe minder lichtval hoe beter. U zult verstelt staan van het effect van deze excellente vrije magnesium.
      Uiteraard bieden wij onze magnesiumvrijmaker ook aan met betalingsregeling!

      Verwijderen
    3. Madam V
      ik heb het gelijk geprobeerd........en het had gelijk effect.....maar of het het gewnste effect is,valt te betwijfelen.....

      http://2.media.hyves-static.net/854104521/6/GK2x/0/img854104521.jpeg

      gr Peter.

      Verwijderen
  7. Beste Madam V,

    Ik ben radeloos...heb al veel dingen geprobeerd.Hypnose,kristaltherapie,anti-depressiva zelfs een deskundige instructeur kan er niets mee...niets helpt.Mijn pony blijft maar overal poepen en daarna de poep aanstampen.Dit is natuurlijk niet leuk voor mijn andere pony die altijd een beetje sip kijkt als er weer voor zijn neus gepoept is.

    Ik hoop dat u ons kunt helpen...

    Groetjes,Anoniempje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste anoniempje, bedankt voor de vlotte toezending van de foto, wij zijn er mee aan de slag.

      Verwijderen
  8. Geachte mevrouw.
    Ik heb een paard waar ik bang voor ben. Ik durf dit aan niemand voor te leggen. Als ik er op zit dan lopen de rillingen me over de rug. Het is een KWPNER en de afstamming is Special D x Hollywood. Is dit moeilijk bloed?

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was vergeten te vertellen dat het om een merrie gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geachte Madam.V.
    Wij zijn al jaren in het bezit van een Pyreneesche berg pony.
    Het was immer een vrolijk dier,maar ze wordt de laatste tijd met de dag sjagreiniger,en doet niet anders dan haar gal spugen.....althands dat is mij verteld door een readende mevrouw van een paar straten verderop....het is zelfs al zo erg dat ze signalen van andere dieren niet meer goed door krijgt door de storende invloed van het energetisch energie veld,dat onze Vincenza,want zo heet de pony,verspreid.
    Uiterlijk valt er niet veel aan haar te zien,behalve dan hier en daar een rood bultje,dat na wat vocht vrijgelaten te hebben verandert in een droog rood vlekje.
    Madam.V. we zijn ten einde raad,en hebben zelfs de R.C.D.(radio controle dienst)al aan de deur gehad,om dat ze vermoeden dat we een radio piraat in onze stal herbergen.
    HELP
    gr,K. Paardenpoot.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad een lastig probleem, het valt niet mee om met deze pony in contact te komen, de pony geeft duidelijk geen gehoor, het dier is erg gestoord. Ik zal de Orde der Geneesswetsers bijeenroepen voor een spoedberaad om ons gezamenlijk over deze gevaarlijke kwestie te buigen, u hoort spoedig van ons. Omdat wij uiterst zorgvuldig werken zult u vast een voorschot dienen te betalen, die u per ommegaande ontvangt.

      Verwijderen
    2. Het voorschot van €1856,81 heb ik gelijk overgemaakt.
      Het viel mij nog alles mee.
      Wilt u wel voortmaken,want de RCD dreigt met inbeslagname wegens storing van de comunicatie van het vliegverkeer.
      Groet,K.

      Verwijderen
  11. Beste madam V
    Ik heb een vraag maar weet niet of u hiermee bekend bent
    Voor mensen bestaat er een oor-kaars.
    Hier staat er info over:
    http://www.annemiemestdagh.com/oorkaars.htm

    Mijn vraag is of dit ook bij paarden werkt, want ons paard komt nooit als ik hem roep om op stal te zetten ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste P.Rutser

      Wij hebben dit voorgelgd aan de raad der wijzen zie http://de-orde-der-geneesswetsers.blogspot.com/2012/03/het-blog-der-wijzen-schudden-met-niks.html

      Verwijderen
  12. Beste madam,
    Mijn paard maakt de laatste tijd een wat opgeblazen indruk,en ik heb geen idee wat ik er mee aanmoet,laat staan wat de oorzaak is.
    Ter verduidelijking heb ik een foto toe gevoegd.
    Wellicht hebt u een idee ,hoe dit op te lossen,of wat de oorzaak is.
    http://static.fonq.nl/data/producten/24701-groot.jpg

    gr,Coboy Henk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Acupunctuur lijk hier een goede haalbare uit te spelen tarotkaart.

      Verwijderen
    2. Beste Coboy Henk, de oplossing is nabij http://de-orde-der-geneesswetsers.blogspot.com/2012/03/casus-5-3-het-opgeblazen-paard.html

      Verwijderen
  13. Lieve madam V,
    Ik heb me toch ineens een enorm probleem.
    Ik heb al veel gehoord dat dieren dingen van de baas overnemen.
    Maar dit,,,,,tot mijn grote verbazing blijken paarden in staat te zijn de naam van hun baas te visualiseren.....onze gerenomeerde dekhengst Karel is poot geworden.
    Dit kunnen we helemaal niet gebruiken!!!
    Dit gooit onze bedrijfs voering ernstig in de hobbel.
    Beste madam...ziet u een oplossing?
    gr Karel Paardenpoot.

    BeantwoordenVerwijderen